Sunday, June 28, 2009

durian..oh..durian




hye! durian merupakan makanan kegemaran setiap orang kat Malaysia.. dan aku juga tidak ketinggalan.. masa aku kat KL susah dak nak cari durian yang sedap.. biasanya dapat yang keras2 isi dia.. (mengkal) bak kata orang jawa.. hohoo.
. ble aku blik johor sejak 2 hari yang lepas, aku dapat merasai syurga nikmat apa itu durian, 4 buju gak aku makan.. haha.. ada lagi kat dapur tu.. betul2 haw liaw! sedap dimakan.. sedap2 makan, aku start rasa panas badan.. haha.. best dapat rasa demam pas makan durian..hoho.. aku rasa itu je yang nak aku cerita.. xda gambar dari aku ari ni atau video secara live aku makan durian.. haha..







sekian

2 comments:

shiqin ghazali said...

kenyang mkn durian jer

KONCO BLOGGY! said...

haha.. tau xpe.. nice your blog..